• ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد
  • اِلأَحَّد ١٦ ذو الحجه ١٤٤۰
  • Sunday, August 18, 2019
کلیدواژه: 73216
تاریخ انتشار:۱۳۹۷ دوشنبه ۱ بهمن، ساعت 11:26
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۷/۱۱/۱۳

 

مراحل رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)رشت:


١. مسئول بخش یا واحد فرد را جهت ثبت مورد پیشنهاد یا انتقاد در فرم مربوطه راهنمایی می نماید.
٢. مسئول بخش یا واحد فرم پیشنهادات و انتقادات را به واحد مددکاری ارائه می دهد.
٣. مسئول مددکاری کلیه موارد پیشنهاد و انتقاد دریافتی از صندوق پیشنهادات و انتقادات ، پیشنهادات و انتقادات تلفنی و غیرحضوری و پیشنهادات و انتقادات حضوری را دسته بندی موضوعی نموده و به دفتر بهبود کیفیت ارائه می دهد.
٤. مسئول دفتر بهبود کیفیت موضوع پیشنهادات و انتقادات را در کمیته مربوطه طرح می نماید.
٥. در صورتی که پیشنهاد یا انتقاد با توجه به شرایط و امکانات  قابل قبول و قابل اجرا باشد، در لیست پیشنهادات و انتقادات پذیرفته شده قرار گرفته و از سوی ریاست بیمارستان پاداش تعیین می گردد.
٦. در صورتی که پیشنهاد یا انتقاد با توجه به شرایط و امکانات  قابل قبول باشد اما امکان اجرای آن در بیمارستان مقدور نباشد، مورد به اطلاع مدیر محترم درمان می رسد.
٧. مسئول دفتر بهبود کیفیت نتیجه پیشنهاد یا انتقاد ارائه شده را به فرد مربوطه اطلاع رسانی می نماید.

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0
captcha