• ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور
  • اِسَّبِت ٢٢ ذو الحجه ١٤٤۰
  • Saturday, August 24, 2019
کلیدواژه: 46660
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ شهريور، ساعت 11:18
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۱۰/۶

بیمار محور اصلی ارائه خدمات در مراکز درمانی می باشد و احترام متقابل بیمار و کارکنان ما را در ارائه مطلوب خدمات مورد نیاز یاری خواهدکرد، در راستای ارزش گذاری به حقوق بیماران عزیز، خواهشمندیم در صورت مواجهه با هرگونه خدمات نامناسب درمانی، خطا یا رفتار نامناسب از سوی همکاران ما، به طرق زیر شکایت خود را اعلام فرمائید تا در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.

 


 

مسئول واحد

موقعیت واحد

تلفن تماس

آقای رواندوست

طبقه همکف

04132390188

 

 


نحوه ی اعلام شکایات:

► شکایات شفاهی:

مراجعه به بخش/ واحد مربوطه و مطرح نمودن شکایت با مسئول بخش/ واحد مربوطه به صورت شفاهی.

 

► شکایات تلفنی: 

تماس به شماره تلفن 04132390188 واحد رسیدگی به شکایات در ساعات اداری و مطرح نمودن شکایت با مسئول واحد رسیدگی به شکایات.

 

mail شکایات مکتوب:

مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات و تکمیل فرم رسیدگی به شکایات و دریافت رسید شکایت.

 

 

 

 


در ارائه ی شکایات خود، لطفاً به نکات زیر توجه فرمائید:
1- نظرات و شکایات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمائید.
2- چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید نام و مشخصات وی را ذکر نمائید.
3- شماره تماس خود را جهت اطلاع نتیجه نهایی قید نمائید.

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0
captcha