• ۱۳۹۸ يکشنبه ۳۱ شهريور
  • اِلأَحَّد ٢٢ محرم ١٤٤١
  • Sunday, September 22, 2019
کلیدواژه: 43880
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير، ساعت 10:18
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۷/۱۱/۷
اظهار نظرات | 30
ناشناس
1398/2/20 - 07:55
باسلام من نوبت گرفتم از متخصص قلب به صورت غیر حضوری ولی ساعت حضور و بهم نداد مجدد هم تماس گفتم میگه نوبت شما قبلا رزرو شده آیا نوبتم محفوظه؟با تشکر
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1398/2/29 - 13:38
با سلام با تماس با تلفن 32018 و انتخاب منوي پي گيري نوبت، مي توانيد از زمان حضور خود مطلع شويد.
rateup 0
 ratedown 0
فاطی
1397/11/14 - 05:55
دکتر زحمت کش هجدهم هستن؟؟؟ ازشهرستان انقد راه نیام الکی
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/11/15 - 11:35
سركار خانم فاطي با سلام در صورتي كه موفق به اخذ نوبت از طريق سيستم غير حضوري جهت هر پزشكي شويد، بدان معناست كه پزشك مورد نظر در روز مذكور حضور دارد. براي هر روز مشخص، از ساعت 7 صبح روز قبل مي توانيد جهت دريافت نوبت اقدام فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
ابوذر
1397/11/13 - 01:33
سلام آیا کسی که تامین اجتماعی هست جهت مراجعه به درمانگاه موارد زیر رو باید داشته باشه 1_ برگ ارجاع 2 پزشک خانواده خارج از دکترهای تامین اجتماعی هست مشکلی نداره 3 هزینه ویزیت نیز باید پرداخت نماید جهت متخصصین
rateup 5
ratedown 3
زهرا بهمئی
1397/11/12 - 07:13
سلام چرا برنامه پزشکان بطور کامل باز نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/11/15 - 11:01
سركار خانم بهمئي با سلام در حال حاضر مشكلي مشاهده نشد. گاهي به دليل مشكلات زيرساختي شبكه، ممكن است اختلالي مشاهده گردد كه از اختيار ما نيز خارج است؛ اما در حال حاضر صفحه ي مورد نظر فعال و به صورت كامل در دسترس مي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
ابراهیمی
1397/11/4 - 14:33
سلام ، ایا عمل پیوند لثه در بیمارستان انجام میشود؟
rateup 0
ratedown 2
مدیر سیستم
1397/11/15 - 09:01
جناب آقاي / سركار خانم ابراهيمي با سلام عمل پيوند لثه در اين مركز انجام نمي شود.
rateup 0
 ratedown 0
پویا
1397/11/1 - 09:37
با سلام و تشکر از زحمات شما عزیزان در بعضی از مواقع برنامه پزشکان در سایت باز نمیشه
rateup 0
ratedown 1
مدیر سیستم
1397/11/4 - 11:30
جناب آقاي پويا با سلام چند روز شاهد اختلال در شبكه بوديم كه منجر به كندي و بروز مشكلات در سايت شد. با وجودي كه از اختيار ما خارج بود و منشاء مشكل در جاي ديگري بود، مراتب عذرخواهي ما را بپذيريد.
rateup 0
 ratedown 0
محمد
1397/10/28 - 22:22
دکتر پوست و مو هم آنجا هس؟چه روزی؟آیا باید وقت فبلی گرفت؟گرفتن نوبت خیلی طول میکشه؟ آیا فرم ارجاعم میخواد؟هزینه ویزت؟مشاغل آزادم
rateup 1
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/11/4 - 11:36
جناب آقاي محمد با سلام دكتر پوست و مو در اين بيمارستان به ويزيت بيماران مي پردازند. جهت دريافت نوبت بايد از طريق روش هاي غير حضوري اقدام فرماييد. ارائه ي فرم ارجاع اختياري مي باشد. هزينه ي ويزيت در زمان مراجعه به شما اعلام مي گردد.
rateup 0
 ratedown 1
میثم طاهری
1397/10/27 - 20:46
با سلام.میخاستم بدونم توی بیمارستان سنگ شکن کلیه هم انجام میدن...برای گرفتن نوبت باید چکار کنم .آیا هم درون اندامی و هم برون اندامی انجام میدن؟با تشکر
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/11/4 - 11:32
جناب آقاي طاهري با سلام در اين بيمارستان عمل سنگ شكن كليه به هر دو صورت برون اندامي و درون اندامي انجام مي شود. جهت دريافت نوبت بايستي به صورت حضوري اقدام فرماييد.
rateup 0
 ratedown 0
ل رضایی
1397/10/26 - 23:19
با سلام میخواستم بدونم ایا بیمارستان شهید بهشتی جراح عمومی خانم دارند؟ اگر جواب مثبت هست لطفا معرفی بفرمایید
rateup 1
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/11/4 - 11:42
سركار خانم رضايي با سلام خانم دكتر علوي جراح عمومي خانم در اين بيمارستان هستند.
rateup 1
 ratedown 0
احمداسدي
1397/10/22 - 22:08
باسلام ايا براي مراجعين شهرستاني نياز به فرم ارجاع ميباشد (همچون سابق) وهرنوبت دكتر متخصص ويافوق تخصصي راميتوان رزرو كرد؟ باتشكرمديرجان
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/10/23 - 12:04
جناب اسدي با سلام و احترام فرم ارجاع جهت دريافت نويت متخصصين الزامي نمي باشد.
rateup 0
 ratedown 0
مهدی داودی
1397/10/19 - 18:21
سلام خسته نباشین بخش دندون پزشکی چه خدماتی دارین میشه کمکم کنید.ممنونم
rateup 3
ratedown 4
یکی از مراجعین شما
1397/10/5 - 12:49
با سلام و خسته نباشید. مسولین درمانگاه خود شما تا حالا با این سیستم نوبت دهی تلفنی نوبت گرفتید؟ واسه یه بارم که شده امتحانش کنید تا متوجه بشید چقدر..... ما این همه پول بیمه میدیم که یه سونو ساده رو نمیتونیم اینجا نوبت بگیریم
rateup 2
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/10/6 - 10:52
با سلام تمامي همكاران بيمارستان از روش هاي غير حضوري نوبت دريافت مي دارند و با همين مشكلات رو به رو هستند. متاسفانه بالا بودن حجم متقاضيان و مراجعين با توجه به اين كه تنها بيمارستان ملكي سازمان تامين اجتماعي در استان فارس هستيم، باعث اين مشكلات گرديده است. به هر حال تمامي مراجعين نيز همانند شما از همين طريق نوبت دريافت مي دارند.
rateup 0
 ratedown 0
میترا
1397/10/4 - 14:48
سلام است این بیمارستان متخصص لاپاراسکوپی داردوایااین عمل دراین بیمارستان انجام میشود نام دکتر چیست و چگونه میتوانم سریع نوبت بگیرم چون دراثرتصادف تصادف رباط های زانوی پایم پاره شده ممنون از راهنمایی تان
rateup 0
ratedown 1
مدیر سیستم
1397/10/6 - 10:57
سركار خانم ميترا با سلام در اين مركز فوق تخصص لاپاراسكوپي حضور دارد اما جهت رباط زانو، بايستي ابتدا حتما توسط متخصصين ارتوپدي ما معاينه شويد.
rateup 0
 ratedown 0
مرضیه
1397/9/30 - 00:01
سلام خدمات ارتودنسی در بیمارستان انجام میشه؟؟؟ که بخواد با دفترچه تامین اجتماعی محاسبه بشه؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/10/6 - 11:03
سركار خانم مرضيه با سلام خدمات ارتودنسي در مراكز ملكي تامين اجتماعي انجام نمي شود.
rateup 0
 ratedown 0
زهره خ
1397/9/20 - 09:13
واسه نوبت گرفتن از درمانگاه باید به چه شماره ای زنگ بزنم؟باید مثل قبل نامه ارجاع داشته باشم؟
rateup 0
ratedown 0
مدیر سیستم
1397/9/27 - 09:29
سركار خانم زهره خ با سلام نيازي به نامه ي ارجاع نمي باشد. در صفحه ي اول سايت وارد منوي نوبت دهي غير حضوري شده و راه هاي نوبت دهي را مشاهده و انتخاب فرماييد.
rateup 1
 ratedown 0
captcha