• ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور
  • اِلأِثنين ١٦ محرم ١٤٤١
  • Monday, September 16, 2019
کلیدواژه: 40916
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ شنبه ۲۳ ارديبهشت، ساعت 09:20
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۷/۶/۳

بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان در راستای تکریم هرچه بهتر ارباب رجوع و احترام به حقوق مشتری اقدام به بررسی شکایت همراه با طرح اعلام نتایج از طریق سیستم 4 مرحله ای اطلاع رسانی از طریق پیامک نموده است که این نوع از اطلاع رسانی در کمتر مرکزی دیده می شود . 

تلفن رسیدگی به شکایات 35220110 - 028

 

 

فلوچارت رسیدگی به شکایات  ⇔

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0
captcha