printlogo


کد خبر: 73214تاریخ: 1397/11/1 11:21
مراحل رسیدگی به شکایات در بیمارستان

 

مراحل رسیدگی به شکایات در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت:
١. به شکایات فرد در بخش مربوطه  رسیدگی می نماید.
٢. مسئول بخش یا واحد در صورت عدم رضایت فرد در بخش، وی را به واحد رسیدگی به شکایات راهنمایی می نماید.
٣. مسئول رسیدگی به شکایات مورد را بررسی می نماید.
٤. در صورت امکان رسیدگی سریع، به موضوع شکایت رسیدگی شده و ثبت می شود.
٥. در صورت عدم  امکان رسیدگی سریع، مورد ثبت و رسید جهت پیگیری موضوع به فرد ارائه می شود.
٦. سپس مورد شکایت توسط مسئول رسیدگی به شکایات تا اخذ رضایت پیگیری و اقدامات لازم انجام می شود.
٧. مسئول رسیدگی به شکایات اقدامات انجام شده را به اطلاع فرد شاکی می رساند.
٨. کلیه شکایات ثبت شده در صندوق شکایات، شکایات تلفنی و شکایات حضوری توسط مسئول رسیدگی به شکایات بررسی و مانند موارد ٥ و ٦ اقدام می شود.
٩. گزارشی از کلیه شکایات مطرح شده توسط مسئول رسیدگی به شکایات به منظور ارائه به ریاست بیمارستان و برطرف کردن علت ریشه ای موضوع به ریاست بیمارستان ارائه می شود.

10-کلیه شکایات واصله به مدیریت محترم درمان ارسال می شود.


لینک مطلب: http://www.tamin.ir/News/Item/73214/144/73214.html