printlogo


کد خبر: 44234تاریخ: 1396/4/22 13:46
واحد اداری

امور اداری

مدیریت منابع انسانی مدیریت و اداره استراتژیک و پایدار با ارزش ترین دارایی سازمان است شامل فرآیند بررسی و ایجاد زمینه های مساعد توسعه نگهداشت و ایجاد انگیزش در منابع انسانی است به طوری که بتواند با تأمین نیازهای منطقه ای و ایجاد انگیزش و رضایت در نیروی انسانی و ایجاد محیطی سالم و منصفانه به اهداف فردی گروهی و سازمانی دست یافت امور اداری و پشتیبانی شامل بخش های مدیریت منابع انسانی و مکاتبات اداری و بخش پشتیبانی شامل انبار تدارکات و کارپردازی خدمات عمومی و رفاهی شامل مهد کودک مخابرات نقلیه و … می باشد
شرح برخی از وظایف امور اداری و پشتیبانی
نظارت بر حسن جریان کلیه امور در واحدهای تحت سرپرستی.
ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف
صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوط
پیش ‌بینی احتیاجات پرسنل سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
تهیه گزارشهای لازم
ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه
همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
انجام امور رفاهی کارمندان
تهیه شرح وظایف و شرایط احراز پستهای سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط
اجرای مقررات و ضوابط اداری برای کلیه پرسنل بیمارستان اعم از کادر پزشکی و پیراپزشکی و سایر واحد ها
پیش بینی و تامین کلیه نیازهای بیمارستان شامل نیروی انسانی و دیگر منابع و تجهیزات مصرفی و غیرمصرفی با همکاری واحد مالی
آگاهی و انجام امور مختلف کارگزینی از قبیل استخدام، تبدیل وضعیت استخدامی، ترفیع، بازنشستگی، تعیین برقراری حقوق بازنشسستگی، بیمه و رفاه کارمندان و تهیه پیش نویس احکام انتقال –انتصاب- ترمیم حقوق- مرخصی و ماموریت ارتقاء  گروه و نظارت بر آن
مکاتبات متفرقه از قبیل گواهی اشتغال به کار به ادارات و سازمان های متفرقه و صدور احکام ماموریت آموزشی
ارسال پرونده های کارکنان با توجه به اتهامات وارده به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه
تعیین حقوق و مزایا با در نظر گرفتن شرایط احراز و شرح شغل و ...
ارزیابی و تشویق و ترغیب کارکنان در چهارچوب قوانین اداری و تعیین کارمندان نمونه با هماهنگی واحدهای مربوطه
نظارت بر امور رفاه کارکنان و پیگیری مسائل مربوط به آن
تلاش در جهت ایجاد و توسعه مهد کودک کارکنان بیمارستان
رعایت قوانین و نظام اداری سلسله مراتب طبق چارت تشکیلاتی
نظارت بر کار پرسنل تدارکات و انبار و تقسیم کار بین کارپردازان و انبارداران و ایجاد هماهنگی لازم بین واحدهای تدارکات، اموال و امور انبار و امور مالی به منظور تأمین به موقع تمامی کالاهای مورد نیاز
نظارت بر کار و واحد خدمات و امور بهداشتی و نظافتی کل بیمارستان
نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات اداری در کلیه واحدهای بیمارستان
نظارت بر ورود و خروج کلیه پرسنل بیمارستان و محاسبه کارکرد و...
نظارت بر رعایت لباس فرم کلیه پرسنل بیمارستان
اقدام جهت ارزشیابی کل پرسنل از طرف مشمولین واحدها و ارزشیابی پرسنل تحت سرپرستی
نظارت بر امور واحد نقلیه و خودروهای مورد نیاز و بهبود ارائه خدمات آن
نظارت بر امور واحد بایگانی جهت اجرای صحیح بایگانی اداری و حفظ مکاتبات
نظارت بر امور واحد کارگزینی در ارائه احکام،  پرونده و غیره

 


لینک مطلب: http://www.tamin.ir/News/Item/44234/180/44234.html