کد خبر: 82219
بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان
با حضور نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی استان قزوین دستگاه دوم رادیولوژی دیجیتال بهره برداری شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی گفت: خدمت به مردم باید بدون در نظر گرفتن هر گونه سیاسی کاری انجام گیرد و این که بتوانیم اعتدال در تصمیم‌گیری‌ها را داشته باشیم و ازتصمیم گیریهای احساسی بپرهیزیم.
وی با اشاره به این موضوع که داشتن اعتقادات بدون توانمندی در مسئولیت ها به هیچ وجه قابل قبول نیست، افزود: مدیریت گرا بودن در کنار اعتقادات و ارزش ها اهمیت پیدا می کند و نمی توان برای مردم شعار داد و مدیران باید در کنار اعتقاد به ارزشها، توانمندی لازم جهت انجام امور و خدمت به مردم را نیز داشته باشند.
مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین نیز با اشاره به راه‌اندازی دستگاه دوم دیجیتال گفت: حرکت به سمت تکنولوژی برتر و انجام خدمات به صورت الکترونیکی سرلوحه کار سازمان تامین اجتماعی است.
دکترمحمد صادق بابایی اظهار داشت: این دستگاه به مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال خریداری و در فضایی بالغ بر ۸۵ متر مربع مستقر شد که هزینه ساختار فیزیکی آن یک میلیارد و 200 میلیون ریال است و بهینه سازی سالن غذاخوری پرسنل این بیمارستان نیز با هزینه ای بالغ بر 240 میلیارد ریال انجام شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: سازمان تامین اجتماعی در رونق تولید و کسب و کار نقش بسزایی دارد.
سیروس نصیری افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان پیشرو در بخش آی تی است و الکترونیکی شدن فرآیندهای کاری ضمن اینکه باعث افزایش رضایتمندی مراجعین و پاسخگویی به مردم می شود به کاهش فساد، نظارت بر امور محوله و کاهش هزینه ها نیز کمک می‌کند.
وی در راستای حمایت از فضای کسب و کار ملی و روند تولید به اجرای قانون بخشودگی جرایم، مشوق‌های بیمه‌ای با معافیت ۲۰ درصدی سهم کارفرما اشاره کرد و گفت: بدهی بیش از ۶۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان به تأمین اجتماعی بیانگر پشتیبانی از تولید ملی و همراهی با نیروهای مولد بوده است.
نصیری در ادامه راه اندازی نهضت آی تی و خدمات غیرحضوری بیش از ۶۵ نوع تعهد بیمه ای تا پایان سال جاری، همراهی مقامات استانی و تصمیم‌گیر را در اجرای جشن خاتمه پرونده بیمه شدگان، جهت کسب رضایت مخاطبین ۴۲ میلیونی تحت پوشش و شفافیت ارائه خدمات و نیل به سازمانی چابک، پایدار، هوشمند و پاسخگو در سال ۱۴۰۴ خواستاریم.