زمان انتشار: ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد ساعت 15:23 تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۷/۳/۸ ساعت 15:25    تعداد بازدید: 43    کد مطلب: 60313

در وعده غذایی افطاری، بیشتر از غذای سبک و سریع هضم استفاده کنید
مصرف گروه لبنیات، شیر، نان و غلات در کنار سبزیجات در وعده افطاربسیار مناسب است .


به گزارش روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران ؛ روزداران بهتر است روزه را با مایعات گرم نظیر آب ولرم،چای کمرنگ و یا شیر همراه با خرما،عسل و یا کشمش باز کرد.
غذای افطاری باید سبک و سریع هضم باشد.
بهتر است روزه را با مایعات گرم نظیر آب ولرم، چای کم‌رنگ و یا شیر همراه با خرما، عسل و یا کشمش باز کرد و به تدریج استفاده از مواد غذایی سبک مانند نان و پنیر و گردو یا سوپ که فشار چندانی به معده وارد نمی‌شود آغاز شود.
مصرف گروه لبنیات، شیر، نان و غلات در کنار سبزیجات در وعده افطاربسیار مناسب است .
غذاهایی نظیر انواع آش با حبوبات کم، حلیم کم روغن، سوپ کم چرب، فرنی به همراه نان نیز انتخاب‌های مناسبی برای افطار هستند.

به صفحه رسمی اینستاگرام سازمان تامین اجتماعی بپیوندید
کلید واژه
 

ارسال نظر
۱۰۰
captcha