home home
  • ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير
  • اِسَّبِت ٨ ذو القعده ١٤٣٩
  • Saturday, July 21, 2018
بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب (تمدید آیین نامه)
کانال پیام رسان سروش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان
آمار سایت
افراد آنلاین : 3
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 106
بازدید ماهانه : 3201
بازدید سالانه : 4088
آمار کل : 45023
زمان انتشار: ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير ساعت 14:35 | تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۴/۵/۲۶ ساعت 12:33 | تعداد بازدید: 738 | کد مطلب: 17738
رئیس و کارشناس ارشد امور اداری و پشتیبانی

رئیس و کارشناس ارشد امور اداری و پشتیبانی

فاطمه سعید-رئیس و کارشناس ارشد امور اداری و پشتیبانی

شرح وظایف

- مسئولیت حسن اجرای امور مربوط به جذب ، افت ، انتصاب ، نقل و انتقالات ، دبیرخانه و کنترل صحت احکام صادره در سطح استان به نحو مطلوب با رعایت قوانین و مقررارت و سیاستهای تعیین شده از سوی ستاد مرکز.
- نظارت بر تکوین و تکمیل پایگاه اطلاعات نیروی انسانی در سطح استان متضمن جنس ، سن ، تجربه ، مهارت، ظرفیت ترفیعاتی،کیفیت کار ، تحصیلات ، نوع استخدام و دیگر اطلاعات مرتبط با نیروی انسانی به منظور کاربرد موثر اطلاعات مذکور در امور مربوط به جذب و جایگزینی ، انتصاب ، نقل و انتقالات و تامین نیروی انسانی مورد نیاز
- مسئولیت کنترل و مراقبت برچگونگی اجرای صحیح کلیه مقررات و آئین نامه ها و ضوابط مربوط به امور اداری و راهنمایی مسئولین و کارکنان اداری واحدهای تابعه از طریق مراجعه مستمر به واحدها ی مذکور.
- مسئولیت ایجاد هماهنگی و وحدت عمل بین فعالیتهای کلیه واحدها ی تابعه و ارائه پیشنهاد در خصوص استقرار روشهای مطلوب انجام کار و بهبود گردش کار با در نظر گرفتن حداکثر کار برد و رعایت صرفه و صلاح سازمان به اداره کل امور اداری و سایر ادارات کل ستادی ذیربط.
- گزارش گیری ماهیانه از واحدها در خصوص عملکردشان و بررسی و تجزیه و تحلیل به منظور آگاهی از کم وکیف فعالیتهای امور اداری و مقاسه نتایج آمارهای موجود با برنامه پیش بینی شده در واحدهای تابعه و ارائه پیشنهاد تشویق ، تنبیه ، انتصاب و ... مسئولین واحدهائیکه گزارش فعالیت آنها تهیه و بررسی گردیده است به مقام مافوق.
- اهتمام در بهره برداری بهینه از توزیع اعتبار مربوط به اعطای تسهیلات رفاهی خرید و احداث مسکن ، وام ازدواج و سایر امکانات رفاهی و تربیت بدنی و تنظیم برنامه های مربوط به نحوه استفاده پرسنل از امکانات تخصیصی ذیربط بمنظور ارتقای سطح زندگی و سلامت و ایجاد نشاط در کارکنان در سطح استان و واحدهای تابعه.
- راهبری و نظارت بر حسن اجرای امور خدمات فنی و عمومی از جمله نقلیه ، تاسیسات و تعمیرات ، تلفنخانه ، خدمات عمومی ، تدارکات اموال و ملزومات اداری ، انبارها و اموال اداری مربوطه در سطح استان و واحدهای اجرایی و ارائه طریق و راهنمایی لازم به واحدهای مربوطه در این خصوص.
- اعمال تمهیدات لازم به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی از مراکز تولید و توزیع کالاهای مورد نیاز اداره کل و واحدهای تابعه در استان بمنظور ایجاد بانک اطلاعاتی از مراکز تولید و توزیع کالاهای مورد نیاز اداره کل و واحدهای تابعه در استان بمنظور تسریع در انجام امور تدارکاتی و کنترل صحت مطالعات.
- نظارت مستمر بر نحوه عملکرد شرکتهای خدماتی طرف قرار داد جهت اطمینان از اجرای تعهدات مندرج در قرار داد ها و تهیه گزارش لازم جهت ارائه به مقام مافوق.

تلفن:32728246

نسخه چاپی نسخه XML فایل خبر ارسال به دوستان
کلید واژه
 
سروش سراسری - سایت اصلی آپارات سراسری - سایت اصلی
زمان انتشار: ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير ساعت 14:35 | تعداد بازدید: 738 | کد مطلب: 17738
ارسال نظر
نام:
captcha
کد امنیتی:
پست الکترونیک:
نظر: 100

مشاهده دیدگاه بینندگان



چند رسانه ای
عکس
فیلم
طرح و پوستر
کاریکاتور
صوت
 
  • تامین اجتماعی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد
  • توسعه و تجهیز مراکز درمانی در پاسخ به مطالبات جامعه کارگری بوده است
  • گام های بلند توسعه در بیمارستان دکتر غرضی سیرجان
  • ضریب پوشش بیمه ای 50 درصد ،نشاندهنده توسعه یافتگی کشور است
  • خدمت رسانی به 110 هزار بیمار در اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم(ص)
  • حضور اعضای کمیته بیمه ودرمان استان در شهرستان زرند

آرشیو

آرشیو

آرشیو

آرشیو

آرشیو

Page Generated in 4/2927 sec